2012. július 28., szombat

Előzetes


Nati állj már meg! –fogta meg a kezem Fabregas
-Mit akarsz? –néztem bosszúsan az említettre
-Nem is gratulálsz? – vigyorgott rám
-Mihez is? Ahhoz hogy ilyen hamar átvetted a Barca stílust?  
-Ugyan már. Megbeszéltük hogy bármelyikünk is nyer gratulálni fog a másiknak.
-Igen, csakhogy amit a kis csapatod művelt ahhoz nincs gyomrom gratulálni
-Amit mi műveltünk?? Ha nem láttad volna engem rúgott fel Marcelo és nem fordítva. Özil meg egy dühöngő örült
-A drága kis haverod, Villa, szidta Özil vallását. Szerinted hogy kellett volna reagálni??! Pintoról nem is beszélve, majdnem neki ment Higuaínnak! -kiabáltam
-Jajj már Natalia, az egészet ti kezdtétek.
-Tudod mit Fabregas, menj csak a kis csapatodhoz és hagyj engem békén! –mondtam és elindultam az öltöző felé....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése