2012. október 14., vasárnap

Előzetes

Sziasztok! 
Tudom, elég rég nem hoztam rész, de sajnos nem volt sok időm. Viszont most hoztam egy pár részletet a részből, a rész holnap, esetleg kedden felkerül :) 


-Látod, itt nem jön be ha szétteszed a lábad –röhögött saját magán
-Miről beszélsz? –fordultam vissza
-Ugyan, mindenki tudja, hogy annak idején belenyögted magad a csapatodba.

-Elmondanátok, hogy mégis mi a franc bajotok van?? Mért néztek így rám egésznap??
-Mutassátok meg neki. Ugyis megtudná –hajtotta le a fejét Cris
-Tessék –adott egy újságot a kezembe Pipita





-Ahogy sejtettem -mondtam mire kétségbeesetten fordult az ajtó felé Cesc. Gyorsan felugrott  és elkezdett magyarázkodni
-Nati, kicsim, megtudom magyarázni.
-Nem kell magyarázkodnod. Láttam a cikket. Kíváncsi voltam, hogy mi fogad itt, szóval nem lepődtem meg. Mi végeztünk! A cuccaidat majd elküldöm valakivel, az enyémekért meg eljön valaki. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése